2 Sept 2017

NAK PUTIH? CUBA CARI PUTIHTALK!


kulit yang putih gebu memang jadi idaman setiap orang perempuan kan?

tengok jelah sekarang ni, dekat malaysia beratus ratus jenis produk untuk cerahkan kulit ada dipasaran, jenis tablet, kapsul, minum, suntik, you name it. nak cantik nak putih tu tak salah, tapi jangan obses sangat sampai abaikan kesihatan diri tau! kena tahu produk yang digunakan tu selamat digunakan ke tidak, ada kkm ke tidak, jangan nampak iklan beritahu dalam satu malam saja dah boleh putih, awak dah tak kisah benda yang lain. hmm.. malas lah nak tulis panjang panjang, semua dah besar panjang kan? pandai pandailah ya. hihi ☺

btw, dalam entri kali ini, hanah nak share dengan awak satu website. bagi yang obses nak putih, hanah highly recommend untuk awak terjah website ni. its called : PUTIHTALK


nama pun 'putihtalk', semua yang ada dalam website ni akan bantu awak jadi putih gebu macam awek korea tu. hiks. actualy, putihtalk bukanlah website menjual produk untuk putihkan kulit.. ia adalah website yang hanya berkongsi review dan ranking pengguna produk-produk putihkan kulit yang ada dipasaran. mostly korean products.




ada review dari cleansing products, emulsion, lotion, cream, essence, toner sehingga ke makeup product seperti cushion dan foundation. bagi yang pening kepala fikir patut ke beli produk ni, bagus ke tidak, this and that.. cuba search product tu di putihtalk dan tengok reviews  yang pengguna telah berikan. lepas ni bolehlah beli dengan konfiden!



awak nak tahu tak, yang lagi best, awak juga boleh  menjadi salah seorang BEAUTY TESTER putihtalk! WOW kan! dapat cuba product for free lagi tu! caranya mudah sahaja, awak kenalah join event yang putihtalk adakan. tapi event putihtalk bukan selalu ada. ada masa masa tertentu je. so awak kenalah alert dengan setiap update dari putihtalk. 

tapi nak jadi beauty tester ada syarat. syaratnya  ialah, awak kena share review dan ranking awak tentang produk yang awak dapat daripada putihtalk tu di website putihtalk setelah awak gunakan produk tersebut. senang jee. yang penting bagi honest review supaya ianya boleh bantu pengguna lain untuk buat keputusan sama ada nak beli ke tidak produk tu. jangan main hentam kromo je ya. 😝

dan.. fyi,  sekarang ada satu event sedang berlangsung di website putihtalk! tarikh tutup untuk join event ini adalah pada 3 september ini, which is, TOMORROW girls! cepat cepat.. siapa yang nak jadi beauty tester putihtalk, masih ada masa lagi ni. untuk maklumat lanjut tentang event tersebut, sila ke laman web putihtalk ya. goodluck! 



ehem ehem. ni saja nak beritahu, hanah juga terpilih sebagai salah seorang beauty tester untuk event putihtalk sebelum ini. thank you so so so much PUTIHTALK sebab bagi hanah cuba my most wanted mask ni. dah lama perhati mask ni dekat online store. akhirnya dapat juga for FREE dari putihtalk. hiks. bukan satu, bukan dua, tapi dapat 5 keping FAITH IN FACE mask putihtalk bagi tau. hehe. love love love!!


dah tinggal empat sebab satu dah guna! 😁


instagram : @putihtalk
facebook : PUTIHTALK


No comments:

Post a Comment